dinsdag 21 augustus 2012

Inbraak in mijn auto


Deze vakantie deed ik voor de 4de keer vakantiejob in het RVT in Ruiselede. 
Het was 17 juli en het was een zeer warme dag. 
Deze dag werkte ik van 13u tot 19u en mijn vriend had al om 16u gedaan met werken. 
Na zijn werk was hij bij mij thuis gestopt en heeft hij aan mijn papa de reservesleutel van mijn auto gevraagd. 
Hij heeft eerst nog wat geholpen bij mijn papa in de tuin. 

Om 17u had ik een kwartier pauze en kwam hij eventjes langs. 
We stonden wat te babbelen en hij zei me dat hij dringend naar de winkel moet om post-it’s te halen. 
Ik vroeg hem waarom hij deze nodig had en hij gaf als antwoord dat zijn mama dat gevraagd had om mee te brengen voor haar. Daarna vroeg hij me waar mijn auto stond. 
De eerste dag dat ik daar werkte, stond ik verkeerd geparkeerd en had ik een waarschuwing onder mijn ruitenwissers zitten. 
Nu had ik mijn auto op de parking van de lagere school geparkeerd. 

Het was tijd om nog wat verder te werken en ik nam afscheid van hem. De tijd ging snel en het was al gauw 19u. Ik waste mijn handen, nam mijn handtas en ging naar mijn auto. 
Op weg naar mijn auto belde ik naar mijn vriend om te zeggen dat hij naar mijn huis mag terug komen, dat ik al op weg was. 
Op dit moment deed ik de schrik van mijn leven op. Mijn auto ging helemaal vol met roze en gele post-it’s. 
Mijn voorruit, achterruit, zijruiten, dakvenster, achteruitkijkspiegel, stuur, dashboard, … alles ging vol. Ik was zodanig geschrokken van dit te zien dat ik nooit mijn vriend gezien had die 10 meter naast mijn auto stond. 
Op elk briefje stond er hoe graag hij me zag. Ik vond dit een leuke verrassing en ik ben zo naar huis gereden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten