vrijdag 30 december 2011

Juf Laura

Hallo, Ik ben Laura Vyncke en ben dit jaar gestart aan mijn opleiding kleuteronderwijs, dit volg ik aan de hogeschool KATHO in Tielt. 
De job van kleuterleidster is een meisjesdroom die ik nu hopelijk in vervulling kan laten gaan. 
Ik ben geïnteresseerd in de ontwikkeling van een kind en ben zeer geboeid door hun fantasieleven. 
Ik wil als stagiair en als toekomstige kleuterleidster de kinderen van mijn klas iets bijleren en wil dat dit gebeurt op eigen niveau. Ieder kind is anders, en ik vind het belangrijk dat men ieder kind als individu bekijkt.
Als leerkracht wil ik daar later zeer veel aandacht aan besteden.
Via deze blog kan je te weten komen wat ik allemaal doe in mijn opleiding als kleuterleidster. Veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten